Isnin, Mei 30, 2011

Pelancaran Pekan Ebook

Dalam internet terdapat banyak e-book yang dijual kepada orang ramai. Bukan sahaja boleh didapati dengan sangat mudah ( Cuma bayar dan dapatkan melalui emel anda), malahan menjadi satu prospek masa hadapan dengan pengurangan penggunaan kertas untuk percetakan.

Dengan mengambil langkah yang sama untuk masa hadapan, saya menyokong usaha ini dengan mempromosikan ebook ini dalam bentuk kedai internet. Ya, saya mengemukakan permohonan untuk menjadi agen untuk memasarkan barangan mereka di laman saya dan seterusnya mempromosikan ebook mereka.

Saya menyokong usaha untuk mengurangkan penggunaan kertas. Oleh sebab itu, saya banyak membeli dan membaca buku dalam internet sekarang a.k.a ebook. Banyak juga buku-buku internet yang saya beli menggunakan online dan terima kasih kepada mereka yang menjualkan buku tersebut kepada saya. Anda boleh melayari pecan ebook saya di http://tapakebook.blogspot.com dan jom sertai saya untuk pengurangan kertas pada masa hadapan.



1 ulasan:

Ruqaiyah Yusof berkata...

salam, nak promote jgak kedai buku online kakak sy, hehe...
http://jillulqira.blogspot.com/
tq..