Khamis, Mei 05, 2011

Filem Yang Saya Nak Tengok Nanti......

Ini adalah Preview filem yang saya nak tengok nanti jika ada kesempatan.... saya tidak boleh bagi tiket wayang kat kamu semua, tapi saya  bagi anda semua tengok trailer lah boleh? hehehehe........

Walaubagaimanapun, saya nak ajak seseorang untuk tengok wayang ni kat pawagam. Siapa nak ikut saya sila angkat tangan macam saya....... Ok lah... Tengok betul-betul filem ini dan mesej saya jika hendak tengok filem ni....

lateral maksima........... mood exam tak habis lagi, tapi dah nak tengok cerita........

2 ulasan:

Muzze berkata...

nie mesti terkesan dengan Kungfu Panda 1.....tu lah nasib baik ada 'orang' tu promote suh tengok....hahaha, kan dah cakap citer nie best.....=P

AHMAD FAHMI berkata...

orang tu promote kpd org yg 2 kali tengok cerita ni sebelum dia promote... hahaha