Isnin, Ogos 01, 2011

Muka Seiras dimata orang lain

********* IKLAN ******************* ****************************************************


Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera.

Sebelum saya meneruskan tulisan ini, saya ingin mengucapkan selamat menyambut 2 kegembiraan selepas ini iaitu kegembiraan berbuka puasa dan kegembiraan menyambut adilfitri (hadis). Waktu dulu-dulu, ummi selalu cakap, kalau tak puasa penuh, tak dapat raya. Anyway, rindu family kat kampong halaman.

Pernah tak ada orang berkata kepada kamu bahawa kamu ada iras-iras dengan orang lain? Pernah tak? Pernah tak kamu berjumpa dengan orang yang baru dikenali kemudian, kawan baru bertanya, ada abang/kakak/ adik/pakcik/makcik and so on nama sipolan bin sipolan?


Rasa-rasanya dah ramai orang cakap dekat saya macam tu. Muka saya ni universal ke sampai orang boleh kata muka saya ni iras orang ni dan iras orang tu.

Tak pe, nanti kena buat GiveAway untuk cari wajah seiras. Mana tahu ada blogger kat luar sana yang mempunyai muka seiras. Walaupun ramai orang cakap muka saya seiras dengan orang tu dan orang ni, tapi tak pernah lak saya jumpa muka yang seiras dengan saya kat tepi-tepi jalan sana.

Memang hebatkan kalau muka orang lain asyik kata muka kita seiras orang tu dan orang ni kan?

Lateral maksima........ boleh diambil perhatian tentang GA tu.....................

2 ulasan:

Siti Suhaila berkata...

Salam ramadhan =)

Nurul Mazni Sawal berkata...

pernah.. orang selalu kate seiras sorang artis popular nie.. tapi tak mo sebut nama lah.. hehehe.. nk jugak kan.. selamat berpuasa ye..