Isnin, Mac 29, 2010

TAHNIAH BUAT EZUAN


Mungkin ini yang saya patut ucapkan kepada ezuan. Tahniah dan takziah kepada Ezuan kerana dilantik menjadi Yang Dipertua Persatuan Mahasiswa Terengganu (PERMATA). Ucapan tahniah juga diucapkan kepada Ummi, Aisyah dan Ibrahim kerana dilantik untuk memimpin persatuan yang sudah berumur 33 tahun di UM ini.


Harapan agar tidak berlaku lagi permasalahan yang boleh mencetuskan perkara yang tidak senang dihati ahli-ahli persatuan. Mungkin ini yang dibincang agar ahli jawatankuasa yang dilantik nanti tidak diabaikan dengan kebajikan dan penghargaan dan juga kepada seluruh ahli PERMATA yang tidak putus-putus mencurahkan sokongan yang padu kepada persatuan anak negeri Terengganu.


Terima kasih yang tidak terhingga dikreditkan kepada Pimpinan terdahulu kerana berjaya membawa something yang berbeza dengan kepimpinan yang sebelum itu. Diharap momentum perubahan yang akan dirancang berhasil.


Patah tumbuh hilang berganti. Mungkin ini lah pepatah yang paling sesuai dengan mana-mana persatuan di UM. Pemimpin diangkat selama setahun dan diganti dengan pimpinan yang lain selama setahun lagi dan seterusnya. Bergilir dan berterusan. Itulah kehidupan.


Kepada semua sekali anak negeri Terengganu di UM, Mohd Ezuan Othman adalah pemimpin anda di bumi UM ini.


Lateral Maksima..................Ezuan lantik aku jadi exco mu. HAHAHAHA..........................

Tiada ulasan: