Khamis, Mei 28, 2009

SELAMAT HARI JADI UMMIKU


Salam. Ucapan khas kepada insan yang mengandung aku dan membesarkan aku sehingga aku masuk universiti ni. Iaitu ummi ku.....

So far, selamat hari jadi kepada ummiku dan ku doakan kesejahteraan dan semoga dalam rahmat nikmat serta dlm lindungan Allah swt.

Kepada pembaca blog sekian, ingatlah jasa ibu bapa mu walaupun dimana jua anda berada. Kalau tanpa ibu dan bapa tidak lahir engineer sekarang yek. Kepada bakal bapa dan bakal ibu, jadi lah seorang parents yang anggun dihadapan anak2 kelak. Ok.

Selamat hari jadi sekali kepada ummiku. Ha, kepada sahabat2 yang membaca artikel ini, ingatlah tarikh lahir ibumu. Kalau blh semua ahli keluarga ingat hari lahir mereka. Aku?? Aku siap reminder dlm kalendar hp lagi. Maklumlah insan yang sentiasa pelupa. Kene ade reminder sntiasa.

Sekali lagi, selamat hari lahir buat ummiku yang tersayang. Semoga panjang umur murah rezeki. I LOVE U SO MUCH.....

Lateral maksima sentiasa ingat hari lahir ahli keluarga....senyum...salam.

Tiada ulasan: