Isnin, September 12, 2011

Selamat Kembali Ke Kampus


Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera kepada semua pembaca.

Hari ini adalah hari pertama saya menyambung kembali semester , insya allah yang terakhir. Cuba untuk menghabiskan semua jam kreadit yang berbaki sebelum ini.

Kepada semua Student U, selamat kembali ke university. Pasti seronok kembali  ke kampus. J

Kepada yang dah habis belajar, selamat mencari kerja. Kalau dah dapat gaji, jangan lupa belanja.

Dan kepada umat islam keseluruhannya, selamat menyambut aidilfitri. Walaupun terlewat, tetap nak ucapkan juga sebab tak dapat nak post artikel ini dalam blog. Anyway, maaf zahir dan batin kepada semua pembaca blog ini sekalian. Harapan, anda terus bersama abanglong.net dalam menyampaikan ilmu kepada masyarakat.

Saya fikir nak buat perubahan dalam blog ini. Any komen tak? Saya sedang mencari titik perubahan sikit untuk blog ini. Insya allah anda akan membantu saya dalam merubah blog ini. Kerjasama anda sangat dihargai.

Saya nak buat kerja lain pulak. So, jumpa lagi next time. Terima kasih kerana setia membaca.


Lateral maksima........ syukur, sudah 4 tahun berblogging........................

********* IKLAN ******************* ****************************************************

Tiada ulasan: