Sabtu, Februari 27, 2010

WARKAH UNTUK ELIYA (1)


Surat untuk eliya.

Assalamualaikum. Menunggu bukanlah suatu yang pasti dalam hidup kita.

Sengaja saya menjawab persoalan saudari dalam blog saya lantaran alamt emel yang saudari hantar kepada saya mempunyai error disitu. Tidak tahu kenapa error, tapi walau macam mana sekalipun, saya akan tetap menjawab apa yang menjadi persoalan kepada saudari.

first, saya minta agar saudari tidak menerima seratus peratus apa yang saudari
baca dari tulisan saya dan hendaklah saudari sendiri perlu menyemak semula
adakah tulisan saya betul atau tidak.....almaklum lah, saya ni adalah
manusia yang lupa dan tidak lari dari membuat salah dan silap.

sebelum saya pergi lebih jauh, diakhir perbualan kita hari tu, apabila saya
bertanya apa yang eliya hendak tahu? kebanyakan persoalan yang saudari beri
berkisar tentang persoalan hbgn antara lelaki perempuan, cinta dan rindu dan soal
rumah tangga....

berdasarkan persoalan yg saudari itu menyebabkan saya terfikir adakah
saudari ni pernah bercinta dan telah ditinggalkan sang kekasih? atau pun saudari
pernah menyimpan perasaan kepada someone tapi tlh ditolak atau dipendam
sahaja?

persoalan ni keluar dari benak saya begitu sahaja........saya minta saudari
jawab soalan diatas samaada betul atau tidak. boleh?
dan kalau betul, cube story sikit dekat saya..jangan tak story sbb ini
penting untuk pertimbangan saya yang seterusnya...ok?? melalui emel ya.

sebenarnya saya ingin mengucap tahniah kepada saudari sebab saudari adalah
tergolong dlm kelompok yg ingin membetulkan diri. Ramai orang yang mereka
salah tapi mereka tidak mahu membetulkan diri. Ini berlaku kepada saya yang
kadang-kadang saya tidak mahu betulkan diri sendiri.harap saudari tidak
membuat apa yang saya berlaku dlm diri saya.

saya rasa setakat ini dulu untuk surat pertama dari saya....saya menunggu
jwpn dari saudari sndiri dan minta maaf saya terpaksa postkan dalam blog ini. Sebab saya tidak tahu macam mana lagi untuk berhubung dengan saudari untuk memberi jawapan. Pada masa yang lain, saya akan menjawab soalan saudari satu persatu mengikut masa dan kelapangan yang saya ada. Insyaallah.

Tiada ulasan: