Khamis, Januari 21, 2010

GAMBAR DALAM HP SAYA......


Buku yang ingin saya beli tapi time tu tak cukup duit...adoiiii...


Ni adik saya yang bongsu


Ni kucing yang saya jumpa hari tu dekat kolej. cara duduk yang pelik tapi cute lah...


Tak tahu apa yang dia cari sebenarnya kucing ni..huhu...


Ini booth yang paling cantik pada waktu promosi badan persatuan. Tempat pertama beb... TAHNIAH





Yang ni banjir waktu pulang hari tu. Bekas rumah datuk saya dah tenggelam waktu ni. Rumah jiran pun dah tinggal atap saja. Kepada adikku yang duk mesir, ini abang abadikan gambar banjir. Ada banyak lagi, tapi entah lah kenapa tiba-tiba gambar yang lain boleh hilang. Tapi ini sudah cukupkan kan kan kan???

Sekian saja, ada banyak lagi, tapi biasalah HP dah nak rosak. maaf jika gambar makin kabur, tapi itulah hakikat gambar yang ditangkap oleh kamera berkuasa tinggi HP saya.

Lateral Maksima...........satu gambar menceritakan banyak perkataan.......selamat bercerita.........

Tiada ulasan: