Ahad, Januari 01, 2012

Pengumuman Penting!!!


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Hari ini saya ingin membuat beberapa pengumuman. Nak tahu pengumuman apa, sila baca seterusnya.


1) Selamat Tahun Baru 2012
Saya sudah mengimbau apa yang berlaku kepada saya pada tahun 2011. Ada sedikit pembetulan pada plat no motor saya. Tukar daripada TBC 1670 kepada TBC6790. Kesilapan teknikal. Apa pun, banyak yang berlaku pada malam tahun baru. Konsert Ustaz Azhar Idrus (UAI), Najib dekat i-city ( yang ni tak pasti), Program di masjed Jamek Kuala Lumpur bersama Jawi (dan bwo yuswy) dan juga panggang daging babi beratur a.k.a BBQ di rumah kitaorang.

Tetapi yang paling tragis, kisah 2 orang yang cedera waktu demo di UPSI. Maklumat di FB banyak woooo....

2) saya dah selamat berhenti kerja di Famous Amos.
Bak  kata saya sebelum ini, saya kan berhenti kerja di Famous Amos. Disebabkan geram, surat perletakan jawatan menyusul kemudian. Hahahaha. Memang terbaik. So kawan-kawan, jangan cari saya di Famous Amos lagi tau.

Apa kenapa saya berhenti kerja? Saya akan jawab di artikel akan datang.

3) ??????
Tak ingat pulak apa dia. Huhuhu.....

Seriusly, saya memang tengah pokai (sebab famous amos selalu lambat bayar gaji). Sakit ati tau...

Well, selamat untuk kamu dan selamat untuk saya..
Jumpa lagi dalam artikel akan datang

Abanglong.net
“ terasa nak kutuk orang”

********* IKLAN ******************* ****************************************************

Tiada ulasan: