Isnin, Jun 08, 2009

AKHIRNYA AKU JATUH MOTOR


Akhirnya aku jatuh motor juga. Tapi effect yg diterima aku belum sampai ditahap luka seperti fahmi tu. Hanya jatuh ketika cuba memberhentikan motor untuk masuk simpang ke rumah ku. Brek diatas pasir memang mencari nahas untuk tergelincir lebih2 lagi dengan keadaan motor ayahku ku yang tidak ada brek belkang. Terpaksa menggunakan depan ditangan. Apa pun, ini lah pengalaman pertama aku jatuh motor. Bagi aku, inilah memori manis aku walaupun tidak sehebat dan separah pertama kali aku jatuh basikal. Lucu lah pulak. Sampai rumah, tengok darah dh penuh dilengan. Ingatkan ada luka dilengan tapi rupanya lukaku hanya ditangan saje. Darah dari tangan sahaja yg turun ke lengan. Entah macam mane blh naik ke lengan pun aku tak tau. Bagi aku, ini memang kuasa Allah. Sekrang, tanganku sakit hingga aku tak dpt nak menulis, tapi menaip still dapat lagi. Anyway, kepada rakan2ku yang bercuti dikampung sekrang selmat bercuti. Dan kepada senior yang ambik LI, selamat bekerja. Jangan malas2. Jadilah pemimpin 360° dimana sahaja anda berada. Kepada rakan dan senior merangkap naqib aku yang sedang ambik short sem, selamat menimba ilmu. Jangan nakal-nakal. Sebnarnya artikel ini nak lepas tension duk kat rumah. Buat yang sama saje hari2. aku chow dulu.

Lateral maksima tgh bosan ni........senyum..........wslm.

Tiada ulasan: